كيان اسپورت




   كيان اسپورت


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

عليك سلام به همگي...اگه ماشين بازي و عشق اسپورتي قدمت روي چشم...الباقي هم.............................زنونه اونطرفه. اگه نظر دادين كه دستتون درد نكنه!!!!!!!!!!! اگه فقط نيگا ميكنيدو نظر نميديد بازم چشاتون درد نكنه
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» سری پراید اسپورت



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت12:42---30 فروردين 1392



میدونی چرا میگن” دلت دریا باشه”


وقتی یه سنگو تودریا میندازی


فقط برای چند ثانیه اونو متلاتم میکنه


وبرای همیشه محو میشه


ولی اون سنگ تا ابد ته دل دریا موندگاره


وسعی می کنم مثل دریا باشم


فراموش کنم سن… که به دلم زدن


با اینکه سنگینی شونو برای همیشه روی سینه ام حس می کنم.




farnazzz
ساعت16:47---25 فروردين 1392
سلام کیان جونم الهیییی خو اینقدر زحمت کشیدی خسته نباشی خو اخه هوا بهاری معلومه بارون بای بباره دیگه وای بازم دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی کاش اینقدر زحمت کشیدی میبردی جایی که سقف داشته باشه بعد در میاوردیش حیفه زحمتت شده

farnazzz
ساعت20:49---15 اسفند 1391
chera nistiii akheeee بچه که بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمارم

نهایت هرچیزی 10 تا بود

عروسکامو 10 تا دوست داشتم

مامانمو 10 تا دوست داشتم

خلاصه ته دنیا همین 10 تا بود

واین 10 تا خیلی قشنگ بود

ولی حالا نمیدونم ته دنیا چقدره......

نهایت دوست داشتن چندتاست

عــــــــــشقم می خوام بگم دوست دارم

به اندازه ی همون 10 تای بچگی


farnazzz
ساعت13:44---24 بهمن 1391
عالیه مخصوصا اون پراید دراش میره بالا خداروشکر اپ کردیااا

نسیم
ساعت10:37---24 بهمن 1391
مرگ داشت با زندگ ی دردو دل میکرد، بهش گفت تو چرا واسه همه دوست داشتنی ای و همه دوستت

دارن با تو باشن ول ی من واسه هیشک ی ا رزش ندارم ؟؟ ! زندگی بهش گفت چون تو یه حقیقتی و من یه

دروغ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : Genius | تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب